Jak rozpatrujemy reklamacje ?
Istnieje bardzo wiele rodzajów materiałów. Każdy z nich ma specyficzne tendencje. Nie tylko to ma wpływ na skuteczność prania. Trzeba także uwzględnić jak mebel tapicerowany był eksploatowany, jakiego pochodzenia są zabrudzenia, czy był w jakiś sposób prany/ zapierany, a jeśli tak, to jakimi środkami. Zmiennych jest bardzo wiele.
Przez 2 lata naszej działalności mieliśmy 4 reklamacje. Trzy z nich dotyczyły narożników, które były zapierane środkami typu Vanish/ płyn do naczyń itp. Ilość piany nabitej w gąbkę powodowała wybijanie zacieków podczas schnięcia mebla. Czwarta z reklamacji dotyczyła miejscami niedopranej kanapy. Stało się tak, ponieważ mebel znajdował się w pomieszczeniu z prawie zerową ilością światła i Klientka zauważyła zacieki po przeniesieniu mebla do dobrze oświetlonego pomieszczenia.
O ile z trzech pierwszych przypadków żadnych wniosków wyciagnąć nie można- niestety tak czasami bywa po samodzielnych próbach prania tapicerki, o tyle z czwartej reklamacji natychmiast wyciągnęliśmy wnioski. Od tamtego czasu w naszym samochodzie znajduje się zawsze naprawdę mocny naświetlacz LED.
Wszystkie ze zgłaszanych niedociągnięć zostały możliwie najszybciej rozwiązane kolejną wizytą – oczywiście nieodpłatnie!